مشکلات جزی وب

MRR

عکس های مختلف

 

های من یک وب باز کردم اگه توی لینک ها بگردید عکس طبیعت دومین مسئله این که میتونید از این پستی که نوشتم مشکلاتتون رو بیان کنید

1_ مشکلتون در مورد رمز اواتار من اشتباهی _به جای. گزاشتم امید وارم منو ببخشید ir_dl.com

2_اگر از قالب و عکس ها خوشتون نیومد بهم بگین عوض کنم

3_احساساتتون رو در مورد وب و عکس ها بگین

4_مشکلاتی که تو وبهتون دارین رو بگین تا شاید بتونم راهنماییتون کنم البته گاهی اوقات هم من از شما کمک میگیرم

5_در مورد لینک هم من حرفی ندارم بلا فاصله که اعلام کنید میزارم اگر هم یادم رفت دوباره تاکید کنید

                                        امید وارم منو بخاطر اشتباهاتم ببخشید باییییی

 



نظرات شما عزیزان:

لیندا
ساعت19:54---21 ارديبهشت 1391
من از زوکو خوشم میاد.آخرش منفی میشه یا مثبت؟یکم ازش بگوپاسخ:اول منفی هست بعد مثبت میشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 20 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 5:36 بعد از ظهر توسط ایدا|


آخرين مطالب
» یک عکس از اواتار اخرین باد افزار
» سال 1392 مبارک
» مطلب بنویسید
» عکس هایی از اواتار اخرین باد افزار
» معرفی وبلاگ جدیدم
» دلایل این که دیگه زیاد نمیام توی وبهم
» انگار دیگه لوکس بلاگ لوکس بلاگ نیست
» روز دختر مبارک
» نظر سنجی در مورد کارتون اواتار
» سلام ویژه
» عکس هایی از آنگ
» عکس هایی از کاتارا
» عکس هایی از کورا
» عکس از مجموعه کارتون آواتار
» *دانلود کارتون آواتار کورا*
» *ایجاد لوگو برای وبلاگ*
» خبر داغ در مورد انگ
» خبر در مورد آنگ
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه سری 2
» عکس اواتار اخرین باد افزار داستان تصویری عاشقانه

Design By : Pichak